About me

Just call me Yim . ACtive at Facebook. Feel free to add me :) Ask me about TaKing your picture? Add me or just contact my phone number 013-7648335 / 017-6291877 for more information . Im not Perfect but im trying to be that perFerct..Support me and Follow me =) ty

Thursday, June 10, 2010

KeLab Kawan SeDunia =)

10/6/2010 Tempat kejadian di Maju Junction Foodcourt. Saya Bersama Yana + e1 + Mus Berempat bersama2 abiskan masa menikmati Abc + Ice Jelly + Laicikang =) Saat ni aku rasa terlalu kejap..Kalau la masa tu boleh STOP memang aku dah wat.. Masing2 ade masalah sendiri. Tapi aku x kisah sebab kawan2 aku sentiasa ada bersama aku.. Bagi aku masalah aku tolak tepi yang penting masa bersama kawan2. Thanx korang sebab jadi SAHABAT aku yg aku cari selama ni.Kalau aku dah ade anak , aku akan pastikan anak aku semua sayang korang semua macam dia sayang aku.itu janji aku pada SAHABAT aku. Maafkan aku kalau aku tersalah cakap atau tidak menjadi pendengar yang baik. Aku xnak korang diselimuti kesedihan.aku mau korang disaluti dengan senyuman :) Thats for today..Jangan lupa kL Tower Dah Memanggil....Chalow~~

4 comments:

  1. ermmm...sronok sma2 berkongsi suka duka nih..hahaha :) thank sbb sudi tman aku n yg lain2..kl tower ape nyeee...Genting lOoOr...:P

    ReplyDelete
  2. ermmm...sronok sma2 berkongsi suka duka nih..hahaha :) thank sbb sudi tman aku n yg lain2..kl tower ape nyeee...Genting lOoOr...:P

    ReplyDelete
  3. yim...update la blog ko ni..msukkn je pict2 yg ko da edit tu..buat 2 n3..stu yg tunang tu..n stu lg konvokesyen....

    ReplyDelete